Zaznacz stronę
Co Ci da podsumowanie miesiąca?

Co Ci da podsumowanie miesiąca?

Oj dużo! Zwłaszcza gdy się okaże, że miesiąc, który minął był miesiącem obfitości! Nie sądziłam, że styczeń może przynieść aż TYLE zmian! Pozwól, że opowiem Ci, co się wydarzyło oraz wnioski, co mi dało...
Czy newsletter nadal działa?

Czy newsletter nadal działa?

Klientki i klienci, którzy zwracają się do mnie o pomoc przy newsletterze, są na różnym etapie rozwoju biznesu i reprezentują różne podejścia. Początkujący w onlajnach zastanawiają się, czy warto uruchomić newsletter...
Czy 100% dostarczalność newslettera jest możliwa?

Czy 100% dostarczalność newslettera jest możliwa?

Dzisiaj na tapet wjeżdża dostarczalność newsletterów zgodnie z zapowiedzią ze wpisu o najlepszej platformie do e-mail marketingu. Dowiesz się z niego, czym jest dostarczalność, dlaczego wskaźnik dostarczalności powinien być dla Ciebie...
Najlepsza platforma do e-mail marketingu

Najlepsza platforma do e-mail marketingu

E-mail marketing miał się dobrze, ma się dobrze i będzie miał się dobrze – dlatego to must-have biznesów online. Marketing e-mailowy to wciąż jedno z najskuteczniejszych narzędzi docierania do zaangażowanych klientów. Oczywiście...
Nowy MailerLite – już wkrótce dostępny

Nowy MailerLite – już wkrótce dostępny

Nowy MailerLite już wkrótce! Nowa, podobno bardziej przyjazna użytkownikowi wersja MailerLite, zostanie uruchomiona już 22 marca 2022 r. Mam nadzieję, że nie muszę Cię przekonywać do tej platformy i doskonale wiesz, że MailerLite...
Nie trać subskrybentów — edytuj formularz wypisania

Nie trać subskrybentów — edytuj formularz wypisania

Subskrybenci się wypisują. I dobrze. Mają do tego prawo i z niego korzystają. Dzięki temu, że osoby niezainteresowane Twoimi treściami wypisują się z Twojego newslettera, zyskujesz bardziej wartościową jakościowo listę mailingową,...
Mailowa automatyzacja powitalna – jak ją rozbudować

Mailowa automatyzacja powitalna – jak ją rozbudować

Sytuacja wygląda tak: stworzyłaś lead magnet, subskrybenci się zapisują, wysyłasz im darmowy prezent z podziękowaniem za zapis na listę mailingową i… na tym koniec. BŁĄD! Nie wykorzystujesz potencjału platformy mailingowej! Daj się...