Jak stworzyć skuteczny newsletter krok po kroku?

Jak stworzyć skuteczny newsletter krok po kroku?

Czy zdarzyło Ci się usłyszeć: Newsletter to przeżytek! Nie działa! Nikt nie czyta newsletterów. A może inaczej: ile razy takie stwierdzenie dotarło do Twoich uszu? To teraz kolejne pytanie: Kiedy miał miejsce...
Nowy MailerLite vs Classic: który wybrać?

Nowy MailerLite vs Classic: który wybrać?

Dzisiejszy artykuł „Nowy MailerLite vs Classic: który wybrać?” powstał w odpowiedzi na pytanie czytelniczki mojego newslettera – Szkoły Skutecznego Mailingu w reakcji na zeszłotygodniowy list: Mam płatną wersję ML...
Kluczowe wnioski z budowania listy mailingowej

Kluczowe wnioski z budowania listy mailingowej

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z e-mail marketingiem, szybko zrozumiałam, że kluczem do sukcesu nie są tylko cyfry. Proces budowania efektywnej listy mailingowej to podróż, która nie tylko zmieniła moje podejście...
Najlepsza platforma do e-mail marketingu

Najlepsza platforma do e-mail marketingu

E-mail marketing miał się dobrze, ma się dobrze i będzie miał się dobrze – dlatego to must-have biznesów online. Marketing e-mailowy to wciąż jedno z najskuteczniejszych narzędzi docierania do zaangażowanych klientów. Oczywiście...
Czy newsletter nadal działa?

Czy newsletter nadal działa?

Klientki i klienci, którzy zwracają się do mnie o pomoc przy newsletterze, są na różnym etapie rozwoju biznesu i reprezentują różne podejścia. Początkujący w onlajnach zastanawiają się, czy warto uruchomić newsletter...
Czy 100% dostarczalność newslettera jest możliwa?

Czy 100% dostarczalność newslettera jest możliwa?

Dzisiaj na tapet wjeżdża dostarczalność newsletterów zgodnie z zapowiedzią ze wpisu o najlepszej platformie do e-mail marketingu. Dowiesz się z niego, czym jest dostarczalność, dlaczego wskaźnik dostarczalności powinien być dla Ciebie...