Czy mailowa kampania sprzedażowa to przedsięwzięcie z kłodami pod nogą, czy też poukładany proces prowadzący do realizacji celu?

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w moim pierwszym wywiadzie z gościem, a właściwie gościnią – Anną Cichowską – trenerką zmiany zawodowej. Ania pomaga w rozwoju ścieżki zawodowej osobom, które potrzebują ją zmienić po latach pracy. Pomaga na zakręcie zawodowym odkryć swój potencjał, określić nowy cel i zdobyć pracę spójną z potencjałem. Pracuje zarówno indywidualnie, jak i w grupach. Prowadzi także kurs.

I właśnie podczas rekrutacji na kurs wkroczyłam niczym Samwise Gamgee (z Władcy Pierścieni) i towarzyszyłam Ani podczas mailowej kampanii sprzedażowej do Góry Przeznaczenia, czyli do sprzedaży i nie odstępowałam jej ani na krok.

W wywiadzie rozmawiamy o tym, jakie przygody były naszym udziałem i jak wygląda mailowa kampania sprzedażowa zarówno od strony głównej bohaterki – Ani, jak i mojej roli – współtowarzyszki, projektantki owej kampanii.

Z naszej rozmowy dowiesz się:

  • Dlaczego Ania zdecydowała się na wsparcie przy mailowej kampanii sprzedażowej? (0:03)
  • Z czym przyszła? Czego najbardziej potrzebowała? Jakie były jej obawy, wątpliwości? (0:04)
  • Co chciała osiągnąć dzięki współpracy? Jakie były jej oczekiwania przed rozpoczęciem kampanii mailowej? (05:57)
  • W jakim obszarze wsparcie w kampanii ją uwolniło? Nad czym sama nie musiała siedzieć i czego robić? Co zdjęłam jej z głowy? (08:32)
  • Jakie były zalety posiadania audytora na każdym etapie kampanii? W jaki sposób to wpłynęło na jej jakość? (16:39)
  • Czy zdawała sobie sprawę ile jest do zrobienia? Co było na jej głowie? (22:40)
  • Który z etapów kampanii był dla Ani najbardziej pracowity? (24:04)
  • Który etap kampanii był najbardziej emocjonujący? (24:53)
  • Czy inwestycja się zwróciła? Czy Ania osiągnęła cel? Jak ocenia ostateczny efekt kampanii? (27:34)
  • Jakie były jej odczucia po zakończeniu kampanii? (26:11)
  • Czy istniały momenty, które uważa za kluczowe dla osiągnięcia sukcesu? (31:33)
  • Co chciałaby dodać w kontekście swojego doświadczenia z pierwszą mailową kampanią sprzedażową? (34:11)
  • Jaką radę dałaby innym przedsiębiorcom, twórcom online, którzy planują podobną kampanię sprzedażową? (37:09)
  • Czy planuje powtórkę kampanii w przyszłości? Jeśli tak, to w takiej samej formie, czy innej? (41:14)

Poznaj odpowiedzi na te pytania! Oglądaj!

Jeśli masz pytania, lub chcesz, abym była i Twoją towarzyszką w mailowej kampanii sprzedażowej 👇