Nowy MailerLite już wkrótce!

Nowa, podobno bardziej przyjazna użytkownikowi wersja MailerLite, zostanie uruchomiona już 22 marca 2022 r. Mam nadzieję, że nie muszę Cię przekonywać do tej platformy i doskonale wiesz, że MailerLite to zaawansowane oprogramowanie do e-mail marketingu. MailerLite umożliwia nie tylko tworzenie stron lądowania, stron internetowych, wyskakujących okienek – pop-up’ów, segmentacji czytelników, ale również oferuje zaawansowane automatyzacje, które możesz zintegrować z WooCommerc’em, i dużo, dużo więcej. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o MailerLite – zapraszam do lektury wpisów blogowych na temat MailerLite.

W dzisiejszym wpisie przeczytasz o tym:

  1. co się zmieni
  2. czego możesz się spodziewać po nowym MailerLite
  3. jaka będzie oferta cenowa
  4. co teraz czeka obecnych i nowych klientów

Co się zmieni?

Obecny MailerLite przyjmuje nazwę MailerLite Classic i będzie działał jednocześnie z nową wersją. Jeśli korzystasz z MailerLite Classic, będziesz mogła nadal z niego korzystać i sama zdecydujesz, kiedy przejdziesz na nową wersję. Ale nowi użytkownicy, którzy zaczną korzystać z oprogramowania od 22 marca, będą mieli dostęp tylko do nowego MailerLite.

To, co się zmieni?Już Ci prezentuję! 22 marca nowi użytkownicy MailerLite zobaczą:

  • nowy interfejs użytkownika i infrastrukturę, które mają zwiększyć wydajność i umożliwić twórcom oprogramowania sprawne dodawanie funkcji zgodnie z pojawiającymi się potrzebami,
  • nowy design i możliwość włączenia trybu ciemnego/nocnego, przynoszącego ulgę zmęczonym oczom,
  • ulepszony panel raportowania z większą liczbą funkcji do analizowania kampanii newsletterowych,
  • więcej integracji związanych z e-commerce, które pomogą Ci zwiększyć przychody,
  • nową aplikację mobilną na iOS do tworzenia, zarządzania i wysyłania kampanii w sytuacji, gdy znajdujesz się poza zasięgiem komputera,
  • nową aplikację na iPada do zbierania leadów offline,
  • narzędzie oparte na danych, w tym niestandardowych grupach odbiorców Facebooka
  • automatyzację powiązaną z wieloma wyzwalaczami (multi-trigger automation)

Czego możesz się spodziewać po nowym MailerLite?

Nowa wersja ma być wydajniejsza, znacznie szybsza trwalsza. Pierwszą rzeczą, którą powinnaś zauważyć i odczuć po uruchomieniu nowej wersji, to szybkość działania aplikacji i inny wygląd pulpitu nawigacyjnego. Będzie on nowocześniejszy i bardziej user-friendly (przyjazny użytkownikowi), dzięki czemu z łatwością odnajdziesz narzędzia, których potrzebujesz.

Przybliżę Ci kilka istotnych funkcji, które się niebawem pojawią. A będzie to między innymi panel raportowania. Powstało kilka ważnych aktualizacji raportowania, dzięki którym w jednym panelu będziesz mogła śledzić wszystkie dane o skuteczności kampanii. Otrzymasz natychmiastowy przegląd swoich najskuteczniejszych automatyzacji, formularzy rejestracji i stron internetowych. Gdy zauważysz skoki lub nagłe zmiany kluczowych wskaźników, takich jak konwersje lub współczynnik rezygnacji z subskrypcji, będziesz mogła szybko zareagować i podjąć świadome decyzje. Będziesz mogła także zagłębić się w raportowanie, aby zobaczyć więcej szczegółów, takich jak skuteczność w wybranych okresach. Z tego co zapowiadają twórcy to dopiero początek! Planowane jest wprowadzenie większej ilości funkcji raportowania po premierze nowej wersji aplikacji.

W nowym MailerLite pojawią się bardziej zaawansowane automatyzacje np. takie z wieloma wyzwalaczami, dzięki czemu będziesz mogła natychmiast zareagować na różne działania subskrybentów. Będzie również możliwość stworzenia szablonów, dzięki którym tworzenie automatyzacji będzie o wiele szybsze i prostsze. Będziesz tylko musiała wypełnić pola – super rozwiązanie, prawda?

Jeśli korzystasz z reklam na Facebooku na pewno ucieszy Cię kolejna wprowadzona funkcja. Będziesz mogła zsynchronizować segmenty subskrybentów z niestandardowymi odbiorcami na Facebooku i wyświetlać (lub nie wyświetlać) reklamy wybranym odbiorcom.

Integracja e-commerce zyska nowe oblicze. Pojawi się API MailerLite E-commerce, dzięki czemu będziesz mogła podłączyć dowolny sklep do swojego konta MailerLite z większą liczbą funkcji, takich jak automatyzacja porzuconych koszyków, wiadomości e-mail po zakupie, śledzenie zamówień i import produktów. Przydatne? Też tak myślę.

No i ostatnie funkcje, o których wspomnę, to stworzona od podstaw nowa aplikacja mobilna na iOS-y (tylko dla użytkowników iPhonów), umożliwiająca tworzenie i wysyłanie kampanii oraz zarządzanie nimi z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. A nowa aplikacja dla subskrybentów na iPada jest idealna do zbierania potencjalnych klientów online lub offline na konferencjach i wydarzeniach.

Oferta cenowa

To, że MailerLite jest jedną z najlepszych cenowo platform marketingowych pod względem wartości wiem nie od dziś! Mam nadzieję, że podzielasz moje zdanie. Nowy MailerLite bierze pod uwagę fakt, że każdy klient znajduje się na innym etapie rozwoju marketingowego online, a liczba subskrybentów nie zawsze określa typy funkcji i funkcjonalności, których będzie potrzebować w swojej firmie.

Właśnie dlatego nowy MailerLite oferuje jak do tej pory bezpłatny plan dla maksymalnie 1000 subskrybentów ze wszystkimi niezbędnymi funkcjami, których potrzebują młode firmy i przedsiębiorcy, aby rozpocząć i rozwijać swoją działalność online do 1000 subskrybentów. Ponadto powstały 3 opcje płatnego planu, z wyborem funkcji istotnych dla różnych etapów działalności:

  • Rozwijający się biznes – Growing Business
  • Zaawansowany – Advanced
  • Przedsiębiorczy (wolne tłumaczenie 😉 )- Enterprise 

Plan Growing Business obejmuje wszystkie niezbędne narzędzia do marketingu e-mailowego, automatyzacje i szablony, a także te same funkcje stron internetowych, które są obecnie dostępne w dodatku SitesPro. Ten plan jest idealny, gdy chcesz zacząć zarabiać na sprzedaży produktów cyfrowych i subskrypcji płatnych newsletterów.

Plan zaawansowany jest przeznaczony dla tych, którzy chcą szybko rozwijać swój projekt lub firmę przy użyciu wszystkich najnowszych taktyk marketingowych. Jest to najbardziej opłacalny plan, ponieważ zawiera wszystkie narzędzia do e-mail marketingu i tworzenia witryn internetowych, w tym najbardziej zaawansowane funkcje, takie jak wyzwalacze wielu automatyzacji i funkcję związaną z niestandardowymi odbiorcami na Facebooku. Całodobowa obsługa klienta na czacie na żywo zapewni, że uzyskasz wszystkie odpowiedzi, gdy ich potrzebujesz.

Plan Enterprise jest przeznaczony dla większych firm poszukujących niestandardowych usług. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Enterprise, twórcy sugerują skontaktowanie się z nimi, w celu przygotowania konkretnej oferty.

PROTIP
Przejrzyj dokładnie funkcje znajdujące się w proponowanych planach cenowych, bo być może będziesz chciała dokonać rejestracji do jeszcze obecnej wersji MailerLite – być może okaże się to dla Ciebie bardziej opłacalne.

Co teraz czeka obecnych i nowych klientów?

Gdy nowy MailerLite zostanie uruchomiony 22 marca, otrzymasz bezpłatną 30-dniową wersję próbną wszystkich zaawansowanych funkcji, abyś mogła się przekonać, który plan najbardziej Ci odpowiada. Oczywiście na stronie MailerLite znajdziesz więcej szczegółów i obszerne FAQ z odpowiedziami na najistotniejsze pytania.

Poza tym będziesz nadal cieszyć się wszystkimi swoimi ulubionymi funkcjami za pomocą MailerLite Classic, a Twoje ceny pozostaną takie same (Bezpłatne i Premium bez dodatkowych planó cenowych). Dwie wersje MailerLite będą działać jednocześnie, a zespół MailerLite będzie pracował nad wprowadzeniem narzędzi do migracji dla tych, którzy zechcą przejść na nową wersję aplikacji.

Jeszcze jedna istotna rzecz. Dzięki nowemu MailerLite Twoje konto będzie automatycznie uaktualniane, aby dopasować liczbę subskrybentów, gdy Twoja lista będzie się powiększać. Dzięki temu Twoje kampanie będą dostarczone do każdego czytelnika bez przerwy.

Jedna ważna uwaga dla wszystkich klientów korzystających z darmowego konta:
Jeśli chcesz uaktualnić swój plan Darmowy do planu Premium i zablokować aktualne ceny w MailerLite Classic – musisz dokonać aktualizacji przed 22 marca.

Od 22 marca wszyscy, którzy założą konto MailerLite, w tym nowe konta utworzone w MailerLite Classic, będą korzystać z nowej wersji MailerLite.

Podsumowanie prac nad nową wersją MailerLite

A na zakończenie kilka słów Ignasa Rubezius (CEO i współzałożyciela MailerLite) podsumowującego pracę zespołu nad nową wersją aplikacji:

„Jestem bardzo dumny z tego, co nasz zespół osiągnął w ciągu ostatnich 2 lat, tworząc nowy MailerLite. Jest zasadniczo potężniejszy i bardziej skalowalny niż wszystko, co widziałem, przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych wartości, z których jesteśmy znani — prosta, niezawodna i łatwa w obsłudze platforma. Nowy MailerLite wyznacza kolejny rozdział w historii naszej firmy. Zapewniając naszym klientom wyjątkowe doświadczenie użytkownika i narzędzia do osiągnięcia sukcesu, osiągniemy nasz cel, jakim jest zostanie liderem w marketingu automatyzacja.”

I tego właśnie życzę twórcom aplikacji!

Ten wpis powstał na podstawie informacji przedstawionych w artykule First look: The new version of MailerLite is preparing to launch i dzięki niemu mogłam Ci przybliżyć nową wersję MailerLite.

PS Zdjęcia poszczególnych nowych elementów zamieszczę, gdy będę miała dostęp do nowej wersji aplikacji – stay tuned 😉